2011 m. kovo 30 d., trečiadienis

Trys pusryčių idėjos su jogurtu

Norisi kažko lengvo, šviesaus  ir gėlėto. Jau matau lengvą baltą trumputę suknelę su žydromis gėlytėmis, per liemenį perjuostą plonyčiu šviesiai rudu dirželiu. Gaivūs vasariški kvepalai. Visiems patinkanti medinė apyrankė. Dideli akiniai nuo saulės. Jokio makiažo. Plaukai, krentantys ant pečių. Laukti liko visai nedaug...

Štai man vis įdomu, ką kiti žmonės tokiu metų laiku valgo pusryčiams. Nes aš tai jogurtą, jogurtą, JOGURTĄ... Jei turėčiau smulkintuvą, gerčiau pieniškai jogurtinius kokteilius. Deja deja. Retkarčiais prancūzišką omletą su brie sūriu. Dar rečiau gabaliuką skrudinto kekso su sviestu ir vaisiais. Bet štai jogurtas... Jis mano visų laikų favoritas. Iš ėsmės, tai nėra receptai. Tiesiog kelios idėjos, kaip galima paskaninti paprastą produktą, puikiai tinkantį pusryčiams.
Visi variantai gaminami su vaisiais, kuriuos galima rasti visus metus. Kol kas šviežių vaisių ir daržovių dar nėra, o juk taip norisi kažko gaivaus ir kvapnaus.

Jeigu paklaustumėte, kuris man patiko labiausiai, negalėčiau išsirinkti tarp bananų ir abrikosų. Bananinį atradau labai labai seniai ir valgiau jį pakankamai dažnai, o abrikosinį ne taip jau seniai, todėl tikrai sunku apsispręsti. Ne, negalvokite, obuolinis irgi labai geras. Bet taip, paįvairinimui. Ne kasdienai.
Visi trys variantai turi maždaug po 300kcal. Jogurtą imkite natūralų, nenuriebintą.

Su cinamonu ir bananais
150g natūralaus jogurto
15-20g rudojo cukraus
nedidelis bananas
½ a.š. malto cinamono

Jogurtą sumaišykite su cukrumi ir cinamonu. Bananą supjaustykite, sudėkite į stiklinę. Užpilkite jogurtu, apibarstykite cinamonu.


Su keptais obuoliais ir granola
150g natūralaus jogurto
15-20g cukraus
pusė vid. dydžio obuolio
cinamonas
15g naminės granolos (maždaug šaukštas)

Obuolį supjaustykite kubeliais, sumaišykite su cinamonu ir kaitinkite mikrobangų krosnelėje 3-4min (turi tapti labai minkštas). Atvėsinkite. Jogurtą sumaišykite su cukrumi. Į stiklinę dėkite pusę jogurto, obuolius, likusį jogurtą. Barstykite granola. Tiekite nedelsdami.


Su džiovintų abrikosų uogiene ir migdolais
150g natūralaus jogurto
15-20g cukraus
2-3 a.š. džiovintų abrikosų uogienės*
10-15g migdolų plokštelių

*abrikosų uogienės receptą galima rasti pas Karoliną. Kadangi aš esu baisiausia tinginė, viską stipriai supaprastinau: tiesiog labai smulkiai sukapojau minkštus džiovintus abrikosus, įbėriau cukraus pagal skonį, įpyliau šiek tiek citrinos sulčių, vandens, kad apsemtų abrikosus ir troškinau apie 20min, kol jie stipriai suminkštėjo ir pasidarė tyrelė su gabaliukais.

Jogurtą sumaišykite su cukrumi. Migdolų plokšteles pakepinkite, atvėsinkite. Stiklinėje jogurtą sluoksniuokite su uogiene, viršų barstykite migdolų plokštelėmis. Tiekite nedelsdami.

Skanaus!

10 komentarų:

  1. Mano ranka, apžiūrėjus visus, taip ir tiesiasi prie pirmojo, su bananais ir cinamonu. Mmm.. :) O nuotraukos visos kokios gražios! Nuostabios :)

    Aš pusryčiams valgau sumuštinius - juoda duona, tepamas sūrelis, pomidoras, salotos lapas dar kartais. Mielai valgyčiau štai tokius jogurtus, bet kažin kaip ištverčiau iki pietų pertraukos :o :)) Bet va savaitgaliams tokie pusryčiai - super! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Asta, ačiū :) Bananinis variantas tikrai labai vykęs, cinamonas puikiai ten tinka :)

    Priminei man juodą duoną... ehh. Atsimenu valgydavom ją tiesiog su sviestu, bet kaip skanu buvo. O dar man labai patinka toks kaip Tavo variantas, tik vietoj pomidoro daržovių skutikliu supjaustytas agurkas. Pabandyk kada, gal patiks :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ooo, uogienė! Naisss :D Natūralus jogurtas pas mane dabar stovi šaldytuve piktas ir tikisi tapti pyragu, bet panašu, kad vėl bus suvartotas su braškių tyre :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Karolina, kaip tik pagalvojau, kad jei ta manoji tyrelė man pasirodė žiauriai skani, tai jau įsivaizduoju, kokia skani turėtų būt normali uogienė pagal receptą :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ačiū už naujas jogurtines idėjas :) Man kurį laiką buvo jogurto pauzė, tiesiog kažkodėl jo nebesinorėjo. O dabar vėl grįžta jogurto laikai. Man irgi labai patinka su bananais, dažniausiai gaminu štai tokį greitutį: http://citrinairbulve.blogspot.com/2010/07/paprastutis-bananu-ir-pasifloros-vaisiu.html O šiaip pusryčių meniu būna tokie: natūralus jogurtas su kokia nors šaldytuve esančia uogiene, avižinė košė su įtarkuotais obuoliais ir cinamonu arba duonos riekelė su ožkos sūriu ar tiesiog sviestu ir uogiene.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Citrina ir bulve, į sveikatą :)
    O Tavo bananų-pasifloros jogurtą būtiniausiai išbandysiu, skamba labai skaniai ir vasariškai :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. O mano pusryčiai, beveik kasdien tokie patys visą šią savaitę, kažkaip "užsikabinau":) Jogurtas su bananais ir granola, niam niam:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Ineta, suprantu Tave kuo puikiausiai, pati dar prieš savaitę dukart per dieną valgydavau jogurtą su bananais :) Bet pusryčiams labai gerai - skanu, greita ir sveika :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Sutiksiu su Asta - neįsivaizduoju, kaip su jogurtėliu prtempčiau iki pietų pertraukos.. Nes jei jau jogurtas, tai prie jo turėtų būti tas pats bananas ir kaaaalnas granolos, va. Net teta dietologė taip sakė :}

    O aš.. Aš dažniausiai valgau arba varškę su bananais irgi saulėgrąžom (nežinau kodėl, bet bananai ir saulėgrąžos labai labai. Gal dėl prisiminimų, šypt.). Arba avižų košę - su pienu, riešutais ir obuoliais bei medumi; arba obuolius-medų keičiu bananu; ar kokiais džiovintais vaisiais, va.

    Ir vis ieškau naujų idėjų pusryčiams, bet, et, netenkina manęs nei sumuštiniai, nei dribsniai su pienu. Deja.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Jule, čia jau pagal kiekvieno įpročius. Aš iki pat pietų būnu pusgyvė, tai man to jogurto labai netgi užtenka. O apetitas atsiranda tik į vakarą - toks jau mano grafikas.
    Bet šiaip sutinku, reikia valgyti sočius pusryčius (:
    O štai bananai+saulėgrąžos man tikra naujiena, įdomu bus išbandyt :)
    O idėjų pusryčiams pilna http://simplybreakfast.blogspot.com/, gal kas pravers :)

    AtsakytiPanaikinti