2011 m. birželio 6 d., pirmadienis

Šokoladinis jogurtas

Paskutiniu metu pradėjau kaupti daug receptų iš interneto platybių. Kai kuriuos išsaugau tiesiog todėl, jog patiekalai atrodo be galo skaniai. O receptų be nuotraukų jau nė skaityti nesinori. Ir būna gi talentų – lėkštę banalios sriubos nufotografuoja taip, jog lieka tik čiupti puodą, produktus, ir gaminti. Norėčiau ir aš taip kada nors.
O dabar, kai peržiūriu savo senas ir naujas nuotraukas, pastebiu labai daug bendrų bruožų. Ir taip ne tik pas mane. Štai, tarkim, kai kurie mėgsta kurti kompozicijas ir naudoja daug detalių – lėkštės, stiklinės, vaisiai antrame plane. Kiti dažnai naudoja spalvingas ir ryškias medžiagas fonui. Treti sukuria puikius kolažus – suklijuoja dvi, tris ar net keturias nuotraukas.
O aš mėgstu paprastai. Ne, nepagalvokit, nesu kokia pasikėlusi minimalistė su savo ypatingu stailu. Tiesiog paprastas nuotraukas daryti daug lengviau. Ypač tam, kas neperka krūvos knygų, o tiesiog mokosi iš savo klaidų. Paprasčiausia yra nufotografuoti neapdirbtus produktus (raw, kaip aš sakau) – tokius, kokius juos sukūrė gamta. Ir neprikišti į vieną nuotrauką per daug skirtingos rūšies produktų – morkos, avietės ir bananai vargu ar susidraugaus naujoko nuotraukoje. O dar aš pastebėjau, kad be galo mėgstu fotografuoti iš viršaus. Tiesiog man taip gražiausiai išeina. Ir taip, sutinku, pas mane daug kasdienių nuotraukų. Paprastų. Viena braškė, šakelė rozmarino, keli gabalėliai brokolio... be jokių gražių vazelių, be papuošimų, tiesiog ant medinės lentos.
Nes tai paprasta ir visada išdega.

Šokoladinis jogurtas
adaptuota iš LaPerla
1 porcija

150g natūralaus tiršto jogurto
30-35g juodojo šokolado
cukraus, jei reikia (dedu apie šaukštą)

Šokoladą ištirpinkite vandens vonelėje arba MB krosnelėje. Atšaldykite, sumaišykite su jogurtu, įdėkite cukraus pagal skonį. Įstatykite į šaldytuvą porai valandų, kad jogurtas sutirštėtų.
Nežinau kodėl, bet pas mane išėjo ne visai taip, kaip pas autorę – šokoladas pradėjo stingti nuo šalto jogurto ir pasidarė lyg mažyčiai trupinėliai. Galbūt šiek tiek uždelsiau su maišymu. Bet skoniui tai tikrai nepakenkė. Man labai netgi patiko – toks įspūdis, jog buvo įtarkuota šokolado. Labai lengva, greita ir skanu. Ypač su braškėmis.
Skanaus!



Ir paklausykite Roberto Skoro – In line. Be galo graži daina.

6 komentarai:

  1. O žinai ką, žinai ką?
    Aš mėgstu paprastas nuotraukas. Tas, viduriuke tarp banalybės ir aukštojo pilotažo. Mėgstu kai maistą įpina į kasdieninį gyvenimą ir buitį.
    Todėl kažkada pamėgau Pittsburgh Needs Eated arba Smitten Kitchen, arba David Lebovitz ir Joy the Baker. ;)
    Viskas ten paprasta, bet kiekvienas iš jų turi savo nuotaiką, savo tokią labai asmeninę ir tik jiems būdinga nuotaiką.
    Ir, beje, tavąsias aš manau iš krūvos atskirti irgi galėčiau. Kaip nors.
    Vat toks vat komentaras )

    AtsakytiPanaikinti
  2. Diana, taip, taip! Tos kasdienės, jaukios, be blizgučių ar krištolo. Jos ir yra žavingiausios :)
    Ir ačiū. Man tai labai svarbu. Ir malonu girdėti :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ir man, dažniausiai gaunasi minimalistinės nuotraukos :) O nuotraukos iš viršaus, atvirkščiai, nesigauna :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Viktorija, Tavo nuotraukos man labai patinka - ir nesvarbu, ar iš viršaus, ar iš šono :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nuotraukos super! Šiltos ir skanios :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. deko, ačiū! Malonu ir netikėta :)

    AtsakytiPanaikinti