2011 m. birželio 14 d., antradienis

Levandų limonadas

Jokio noro suktis virtuvėje. Jokių pyragų, kepsnių ar troškinių. Tik gėrimai, ledai ir salotos. Ir daug vaisių bei braškių. Taip, braškes dedu visur, kur tik įmanoma. Vėsus dušas ir lengvi kvepalai. Vėlus miegas ir rami muzika. Ir braškės. Daug braškių.

Žinote, buvo tokia akimirka, kai visi receptai su prierašu levandos man atrodė šedevrai. Juk levandos...! O dabar, kai turiu jų nemažą pakelį... nežinau, kur dėti. Turbūt persisotinau. Ir nors jos turi labai malonų kvapą, jis greitai pabosta.
Limonadas skanus. Kitoks. Kasdien negersi. Bet retkarčiais, su gabalėliu pyrago ar pieniško šokolado jis geriasi visai smagiai. Sakyčiau, tai ne visai receptas – labiau idėja. Kiekius rašau savo, bet tai skonio reikalas. Eksperimentuokite!

Levandų limonadas
3 stiklinės
adaptuota iš They Draw & Cook (stipriai rekomenduoju užsukti – puikus puslapis)

0,5 a.š. džiovintų levandų žiedų
nedidelė citrina
3 stiklinės verdančio vandens
cukrus/medus
ledas pagal norą

Levandas užpilkite verdančiu vandeniu. Palaikykite apie pusvalandį. Nukoškite ir atšaldykite. Dėkite cukraus/medaus ir citrinos sulčių bei skiltelių pagal skonį. Aš dedu ketvirtadalį nedidelės citrinos vienai stiklinei gėrimo, išeina rūgštokai. Tad ragaukite. Jei norite, tiekite su ledo kubeliais.
Skanaus!




Ir, kaip jau minėjau, turiu džiovintų levandų žiedų. Sąžinė baigė užgraužti dėl to, kad tiek jų tikrai nesunaudosiu. Gal kam reikia? Turiu du pakelius maždaug po 10 gramų. Pagal apimtį (iš akies) 10g – tai nepilnas stiklainis nuo vaikų maistelio. Nuotraukoje matosi, kad tarp žiedų yra ir stiebelių, bet levandos yra labai, LABAI kvapnios. Kilmės šalis – Ispanija. Rašykite komentaruose, jei yra norinčių :)
Gi beje, su tinklaraštininkų diena!

10 komentarų:

  1. Diana, planas paprastas - tu man savo adresą, aš Tau levandas ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jei paštas teisingas, tai parašiau ten )

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ir aš kai gavau daug daugiau naudojau. Bet dabar manau paliksiu jas rudeniui ir kepsiu sausainėlius. Tuos, pas Neringą rastus. Nors limonadas irgi vilioja. Gal savaitgalį ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. O aš levandų ieškau jau beveik metus Kaune..

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš irgi stengiuosi kuo mažiau virtuvėje užsibūti, o visą veiksma, kiek galima, perkelti į lauką. Su tinklaraštininkų diena ir tave!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Indre, tiesą pasakius, kepiniuose man jos patinka labiau. Limonadas išėjo įdomus, bet ne stebuklingas, kaip tikėjausi. Tad jei taupai, palauk rudens ir sausainukų :)

    Kalorina, rašyk ir Tu savo adresą man į paštą :)

    Rennie, kai tokie orai, nuodėmė tūnot namuos. O Tavo kiemas, kiek mačiau iš nuotraukų, labai gražus :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Karolina, kad levandų Kaune tikrai yra, aš jų mačiau Mole, Tiger parduotuvėje. :)

    Patiktų jaučiu man tas limonadas, tik prisibijau, nes jau vieną syk padauginau levandų, kai gaminau karštą šokoladą su jomis, tai dar dabar rodos jaučiu muilišką skonį:D

    AtsakytiPanaikinti
  8. Ineta, ir man tas pats. Jos atrodo tokios skanios ir kvepiančios, bet jei įdedi per daug - nekokie prisiminimai garantuoti. Aš, beje, irgi šokolade padauginus buvau :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Į jogurtinį pyragą man užteko vieno nubraukto šaukšto ant litro jogurto ;) čia jei ką :D

    AtsakytiPanaikinti